Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci
Agencja Kid&Young wydzieliła w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny.
Dr Young, bo tak nazywa się nowy dział, zajmie się obsługą klientów z tej branży – głównie producentów preparatów bez recepty dla dzieci i młodzieży oraz kosmetyków dostępnych tylko w aptekach.
- Doskonale wiemy, jak dotrzeć do dzieci i ich rodziców. Wierzymy, że nasze bogate doświadczenie oraz specjalizacja pomogą klientom w planowaniu i realizacji najbardziej skutecznych rozwiązań marketingowych. Chcemy, aby wizyta w gabinecie lekarskim oraz leki nie stresowały dzieci i kojarzyły się z czymś pozytywnym. Rozpoczniemy także działania z zakresu family marketingu, gdzie odbiorcą staje się cała rodzina. - mówi Magdalena Stachowiak odpowiedzialna za nowy projekt agencji.
Dołącz do dyskusji: Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci