Dragon Rouge poszerza zakres usług
Agencja Dragon Rouge, miedzynarodowa agencja strategii marki i designu, rozszerza zakres usług o planowanie strategiczne
Agencja Dragon Rouge rozszerza zakres usług o planowanie strategiczne, oferując tym samym bardziej kompleksowe podejście do budowania i kreowania od podstaw spójnej tożsamosci marek. Do zespołu planowania strategicznego prowadzonego przez Annę Nalazek dołączyla Malgorzata Starczewska.
Małgorzata Starczewska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu - NLU w Nowym Sączu oraz Studiów Podyplomowych na Wydziale Psychologii UW. Z branżą reklamową związana jest od 4 lat.
Poprzednio pracowała w agencji Euro RSCG New Europe na stanowisku Senior Strategic Plannera dla takich klientów, jak: Maspex Wadowice, BPH PBK, Lu Polska, Citroen, Cyfra+/Canal+ oraz przy wielu projektach new business.
Warszawski oddział agencji powstał w 1999 roku w wyniku połączenia czołowej polskiej agencji Haas Design Polska (istniejacej od 1994 roku) z międzynarodową siecią Dragon Rouge mająca swoje oddziały w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku i Hamburgu.
Centrala firmy w Paryżu jest największą agencją designu we Francji i należy do największych tego typu w Europie. W Polsce Dragon Rouge zajmuje czołowa pozycję w sektorze uslug projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej firm i marek pracując dla najwiekszych międzynarodowych i polskich firm takich jak: Coca Cola, Nestle Goplana, Scandinavian Tobacco, Alima Gerber, Colgate Palmolive, Agros Fortuna, Kamis, Bank Millenium, WSiP.
Według opinii Malgorzaty Leniarskiej, dyrektora generalnego agencji, rozszerzenie usług o planowanie strategiczne marki odpowiada rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na jasną, dobrze przemyslaną strategię marki, na podstawie której mogą być dalej tworzone wszelkie formy jej komunikowania z konsumentem, niezależnie od tego czy są to opakowania, czy też kampanie ATL lub BTL.
Dołącz do dyskusji: Dragon Rouge poszerza zakres usług