SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drony w USA dopuszczone do holowania reklam

Amerykańska Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) wydała pierwsze w USA pozwolenie na komercyjne wykorzystanie dronów do holowania banerów reklamowych. 

Firma Sustainable Skylines z siedzibą w Miami, zajmująca się reklamą lotniczą za pomocą dronów, w maju ogłosiła, że chce zastąpić małe samoloty przenoszące banery reklamowe bezzałogowymi dronami.  

Sustainable Skylines wskazywała, że używane dziś techniki holowania reklam są przestarzałe, bo opierają się na latających od samolotach, generując spory ślad węglowy.

Firma z Miami wykorzystuje technologię pionowego startu (VTOL) - drona - do bezpiecznego i ekonomicznego holowania banerów o standardowych rozmiarach  o 30 metrów bliżej ziemi niż samolot. Wykorzystuje także technologie silników hybrydowo-elektrycznych, które spalają 90 proc. mniej paliwa niż w tradycyjnym samolocie. Dużą zaletą jest również to, że drony nie wymagają do wystartowania lotnisk można je uruchomić z dowolnego miejsca.

Startup ma wdrożoną tak autorską metodę analityki pomiaru skuteczności reklam, która agreguje zbiory danych geoprzestrzennych i komórkowych w czasie rzeczywistym, w połączeniu z danymi dotyczącymi jakości wyświetleń i wskaźników cyfrowego zasięgu banera. 

 Firma po uzyskaniu zezwolenia Federalnej Administracji Lotnictwa zapowiada już, że będzie sprzedawała reklamy w dwugodzinnych pasmach, tak jak robiła to wcześniej z wykorzystaniem samolotu. Teraz czeka jeszcze na dodatkowe pozwalania na loty z wielkoformatowymi reklamami nad plażą w Miami. Pierwsze reklamy nad Miami Beach mają pojawić się w październiku lub listopadzie. 

Dołącz do dyskusji: Drony w USA dopuszczone do holowania reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl