Druga edycja konkursu "Złote Spinacze"
Rusza druga edycja konkursu Związku Firm Public Relations "Złote Spinacze" dla najlepszych projektów PR
Od 16 sierpnia do 15 września br. specjaliści PR w Polsce mogą zgłaszać swoje projekty do konkursu "Złote Spinacze Związku Firm Public Relations". Spośród nich jury wybierze najlepszy projekt w kraju, a jego twórcy otrzymają statuetki "Złotego Spinacza 2004".
W konkursie mogą wziąć udział projekty zgłaszane przez agencje PR, działy PR i komunikacji korporacyjnej firm, instytucji, jak również organy samorządów lokalnych i organizacje pozarządowe. Statuetka "Złotego Spinacza 2004" przyznana zostanie najlepszemu projektowi w każdej z ośmiu kategorii: 1) PR korporacyjny; 2) PR produktu; 3) Kampania edukacyjna; 4) Komunikacja antykryzysowa i/lub Komunikacja kryzysowa; 5) Public Affairs i Lobbying; 6) Kampania społeczna; 7) Komunikacja wewnętrzna; 8) Event. Nowością w tym roku są dwie ostatnie kategorie, których wprowadzenie pokazuje jak ważne są tego typu działania w pracy specjalistów PR w Polsce.
Nadesłane projekty oceniać będzie 20-osobowe jury składające się z uznanych polskich specjalistów public relations - przedstawicieli czołowych agencji PR zrzeszonych w ZFPR, dyrektorów działów komunikacji korporacyjnej polskich i zachodnich firm, dziennikarzy, jak również przedstawicieli organizacji pozarządowych i samorządów lokalnych. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 września. Nominacje do nagrody głównej zostaną ogłoszone 11 października br., natomiast wręczenie Złotych Spinaczy nastąpi w listopadzie.
Twórcy "Złotych Spinaczy" skorzystali z doświadczenia zachodnich rynków PR, wzorując formułę konkursu na najbardziej prestiżowym na świecie konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence. Celem "Złotych Spinaczy" jest wspieranie najwyższych standardów pracy, promowanie kreatywności, rzetelności, zaangażowania, integrowanie polskiego środowiska public relations oraz krzewienie wśród polskich specjalistów PR zasad etyki. Konkurs będzie kolejną okazją do podsumowania kondycji branży i oceny jakości pracy specjalistów PR w Polsce. W tym roku, organizatorzy konkursu liczą na jeszcze większą ilość zgłaszanych projektów, a także na ich wysoki poziom merytoryczny. Tegoroczna edycja konkursu będzie audytowana przez KPMG.
Dołącz do dyskusji: Druga edycja konkursu "Złote Spinacze"