SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja

Drugą serię „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 330 tys. mniej niż pierwszą edycję pokazywaną wiosną br. TVN w czasie emisji serialu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,43 mln zł. Najnowszy sezon w Player.pl dotąd miał już ponad 6 mln wyświetleń.

Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Średnia oglądalność drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 w okresie od 5 września do 28 listopada br., wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 października br. Oglądało go 1,93 mln osób.

TOP3

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-10-2016

21:29:46

22:25:37

1 930 153

14,05%

21-11-2016

21:30:37

22:26:38

1 919 514

13,82%

10-10-2016

21:29:47

22:26:13

1 874 189

13,69%

Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., oglądało 2,05 mln osób, przy udziale wynoszącym 15,20 proc. w 4+ oraz 17,16 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 330 tys. widzów.

Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,71 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,19 proc. oraz 17,84 proc. udziału. W tym ujęciu widownia TVN niemal się nie zmieniła, choć zauważalnie spadł udział stacji w grupie komercyjnej.

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział ukształtował się na poziomie 13,81 proc. Druga była TVP2 (kulisy „M jak miłość”, „Bake off - Ale ciacho!” i „Jedyna szansa”; 13,63 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV i quizy z cyklu „Wielki test”; 8,30 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem za Polsatem. Dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 883 648

13,81%

1 060 885

18,14%

1 459 440

17,04%

TVP2

1 858 439

13,63%

683 395

11,68%

1 032 433

12,06%

TVN - Druga szansa 2

1 722 195

12,63%

839 113

14,35%

1 234 822

14,42%

TVP1

1 131 333

8,30%

407 811

6,97%

648 281

7,57%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 17,43 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria z reklam przyniosła 16,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Obyczajowa produkcja miała bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie 13 odcinków drugiego sezonu miało łącznie dotychczas ponad 6 mln wyświetleń.

TVN zdecydował o kontynuacji „Drugiej szansy”. Trzecia seria produkcji trafi na antenę stacji wiosną 2017 roku.

Fabuła serialu skupia się wokół Moniki (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), producentki filmowej i agentki gwiazd, która po skandalu, próbuje na nowo poukładać sobie życie i odbudować karierę.

W obsadzie znajdują się także: Bartłomiej Topa, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Bartłomiej Świderski, Magdalena Boczarska, Tamara Arciuch, Wojciech Mecwaldowski, Maciej Musiałowski i Magdalena Berus.

„Druga szansa” to pierwsza wspólna produkcja stacji TVN i ATM Grupy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: „Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mara
no nic dziwnego, że stracili widzów, bo to słaby serial. miał być hit, miał...
prawo agaty to był serial, jedyny jaki tvn-owi się udał.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
To coś jest tak nudne jak flaki z olejem zresztą wszystko w czym gra Kożuchowska jest nudne i sztuczne
tak więc nic dziwnego że ten gniot stracił widzów bo ludzie mają od dawna dość Kożuchowskiej ona się pcha do wszystkiego a jej gra aktorska jest żenująca i sztuczna i nudna
0 0
odpowiedź
User
fg
To nie wina Kożuchowskiej która jest świetna, tylko gównianego scenariusza 2 serii. Ja tez odpuscilem sobie ogladanie.
0 0
odpowiedź