SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DSK promuje czajniki Romix

Na początku maja ruszyła telewizyjna kampania bezprzewodowych czajników marki Romix.

Agencja Reklamowa DSK, współpracująca z Team Polska od ponad 2 lat, opracowała i zrealizowała 15 s spot reklamowy oraz zajęła się planowaniem i zakupem mediów.

Kampania w TVN, TVN Style, TVN Meteo potrwa do 25 czerwca br.

Główną ideą przekazu, a równocześnie hasłem kampanii, jest slogan: Romix. Stać Cię na bezpieczeństwo. Kampanii towarzyszą działania BTL skierowane do hurtowni i sprzedawców, zorganizowane przez Trygon Sp. z o.o. Kreację materiałów BTL przygotowała DSK.

Dołącz do dyskusji: DSK promuje czajniki Romix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl