SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DT Wars Sawa Junior: Grzeczne dziewczynki siedzą w domach

Pod hasłem „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach” ruszyła kampania reklamowa warszawskich Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Akcję przygotowała agencja Grey Warszawa i fotograf Jacek Kołodziejski.

W kampanii Domów Towarowych Wars Sawa Junior występują modelki amatorki wybrane w castingu przeprowadzonym na Facebookowym fanpage’u wewnętrznego magazynu tego centrum. Akcja ma podkreślać, m.in. poprzez swoje przewrotne hasło, młodzieżowy i miejski charakter domów Wars Sawa Junior, a także sygnalizować, że są w nich dostępne najpopularniejsze marki odzieżowe na świecie.

Kampania od 19 września obejmuje nośniki w wagonach i na stacjach metra. W tym roku prezentowana będzie pierwsza odsłona akcji, a w przyszłym roku - dwie kolejne. Kreację reklam przygotowała agencja Grey Warszawa, a zdjęcia do nich wykonał Jacek Kołodziejski.

Dołącz do dyskusji: DT Wars Sawa Junior: Grzeczne dziewczynki siedzą w domach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl