Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"
Sieć Dunkin' Donuts wycofuje się z Polski. Na naszym rynku działała ponad 2,5 roku. - Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna - informuje firma w oświadczeniu.
- Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty - napisano na stronie marki w mediach społecznościowych.
Większość lokali Dunkin' Donuts już została zamknięta
Dunkin' Donuts do Polski weszła ponownie w lutym 2016 roku. Firma chciała w ciągu kilku lat zbudować nad Wisłą sieć minimum 44 kawiarni Dunkin' Donuts.
Jednak kawiarnie nie przetrwały zbyt długo. Ostatnie trzy lokale sieci funkcjonowały w Warszawie. Na zasadach franczyzy prowadziła je Varsovia Food Company.
Sieć prowadziła już w naszym kraju działalność w latach 1996-2002.
Dunkin' Donuts to sieć fast-foodów, która specjalizuje się w sprzedaży amerykańskich donutów, przypominających smak naszych pączków W ofercie znajdują się też m.in. kanapki i kawa.
>>> TYSIĄCE OGŁOSZEŃ O PRACĘ - PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL
Dunkin' Donuts powstało w USA 68 lat temu
Firma Dunkin’ Donuts została założona przez Williama Rosenberga w 1950 roku w amerykańskim Quincy. Obecnie sieć liczy 12 tys. kawiarni w 36 krajach na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"
Gdyby te pączki z dziurką były jeszcze jadalne, a niestety są plastikowe i z chemicznym posmakiem. Ciężko im było konkurować z polskimi, tradycyjnymi i pysznymi pączkami.