SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Durex wybiera w przetargu Agencję 2012 i Feeders.agency

Reckitt Benckiser rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Durex. Zlecenie zdobyły Agencja 2012 i Feeders.agency.

W ramach obsługi stałej będą odpowiadać za strategię i komunikację dla marki Durex w digitalu, telewizji i punktach sprzedaży. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się przy okazji Walentynek.

W dalszej kolejności, agencje zajmą się przygotowaniem strategii oraz wprowadzeniem nowej platformy komunikacji wszystkich produktów marki Durex na 2019 rok.

Feeders.agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji projektów.

Agencja 2012 to agencja komunikacyjna odpowiedzialna między innymi za obsługę takich marek jak: Żywiec, CCC, Castorama, Heineken, Kotlin, Dziki Sad, a także projektowo Ibupromu i Warki.

Dołącz do dyskusji: Durex wybiera w przetargu Agencję 2012 i Feeders.agency

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waidmanns
Durex bardzo odpowiada mnie i osobie z ktora jestem zwiazany.Uzywamy od kilku miesiecy i jak na razie nie zamierzamy zmieniac.
odpowiedź
User
Kris
OESU to obeszlo sie bez przetargu ludzie z dzialu marketingu RB dostali pod stolem hajs za tę akcję. Agencja interaktywna ktora ma UWAGA 0 klientów.
odpowiedź