Durex wybiera w przetargu Agencję 2012 i Feeders.agency
Reckitt Benckiser rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Durex. Zlecenie zdobyły Agencja 2012 i Feeders.agency.
W ramach obsługi stałej będą odpowiadać za strategię i komunikację dla marki Durex w digitalu, telewizji i punktach sprzedaży. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się przy okazji Walentynek.
W dalszej kolejności, agencje zajmą się przygotowaniem strategii oraz wprowadzeniem nowej platformy komunikacji wszystkich produktów marki Durex na 2019 rok.
Feeders.agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji projektów.
Agencja 2012 to agencja komunikacyjna odpowiedzialna między innymi za obsługę takich marek jak: Żywiec, CCC, Castorama, Heineken, Kotlin, Dziki Sad, a także projektowo Ibupromu i Warki.
Dołącz do dyskusji: Durex wybiera w przetargu Agencję 2012 i Feeders.agency