SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Duża Zielona może więcej” - herbata Big-Active zamiast Bio-Active

Herbata Bio-Active zmieniła nazwę na Big-Active i zyskała nowe logo, co wspierają działania reklamowe w internecie pod hasłem „Duża Zielona może więcej”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos.

Nowa nazwa i zmieniona identyfikacja wizualna herbaty Big-Active mają podkreślać takie wartości tej marki jak naturalność, różnorodność i wysoka jakość. Big-Active ma być postrzegana jako brand z duszą - różnorodny i mający indywidualny charakter. Marka jest skierowana przede wszystkim do kobiet.

Nowy wizerunek Big-Active wspiera kampania w internecie zaplanowana na kilka miesięcy, a obejmująca m.in. konkursy i quizy. Obecnie trzy konkursy (m.in. quiz wiedzy o zielonej herbacie) są prowadzone na facebookowym fanpage’u Big-Active. Dodatkowo profil marki uruchomiono w portalu Pinterest.com, a w serwisie kobieta.gazeta.pl działa poświęcona jest podstrona, na której znajdują się artykuły, quizy i sondy dotyczące picia herbaty.

Za strategię, kreację i realizację kampanii - prowadzonej pod hasłem „Duża Zielona może więcej” - odpowiada agencja San Markos.

Dołącz do dyskusji: „Duża Zielona może więcej” - herbata Big-Active zamiast Bio-Active

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
Strategia i kreacja, a testach dalej słabo wychodzą

http://czajnikowy.pl/1418,big-active-bio-active-zielona-z-pigwa-oxalis-zielona-pigwa-cytryna-recenzja-opinie/
odpowiedź
User
Polak
Big-Active ma za zadanie wprowadzenie w błąd konsumenta, żeby wydawało mu się że kupuje produkt Bio. Właśnie zdałem sobie z tego sprawę i nigdy więcej nie kupię tego produktu, dla zasady. Nie lubię kiedy ktoś mnie oszukuje.

odpowiedź