SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dużo więcej reklam w radiu - szczyt o 8 rano

W I połowie br. stacje radiowe o zasięgu miejskim nadały o jedną czwartą reklam więcej niż rok wcześniej, a rozgłośnie ogólnokrajowe - o jedną trzecią więcej. Zdecydowanie więcej spotów było emitowane w godzinach 7-16.

Z danych Kantar Media (dawniej Expert Monitor) opracowanych przez MPG wynika, że od stycznia do czerwca br. ponad połowę wszystkich reklam w radiu wyemitowały stacje o zasięgu miejskim, których udział w ogólnej liczbie nadanych spotów zwiększył się o 2 punkty proc. Mniejsze wzrosty liczby wyemitowanych reklam osiągnęły rozgłośnie regionalne i ponadregionalne, przez co ich udziały w rynku pod względem ilościowym nieznacznie spadły. Za to stacje o zasięgu krajowym nadały prawie o jedną trzecią spotów więcej niż rok wcześniej.

>>> Reklama radiowa w górę - Jedynka, Trójka i TOK FM zyskały najwięcej

W polskim radiu najwięcej reklam jest emitowanych między 8 a 9 rano – w I połowie br. nadano ich ok. 250 tys. Znacznie więcej niż 200 tys. spotów wyemitowano też między 7 a 8, natomiast ok. 200 tys. - w ciągu każdej godziny od 9 do 13 i od 15 do 17. Z kolei po 17 liczba reklam nadanych w poszczególnych godzinach nie zwiększyła się już tak mocno.

>>> Dużo więcej reklam w TV 4, TVN dalej liderem

Dołącz do dyskusji: Dużo więcej reklam w radiu - szczyt o 8 rano

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sluchacz radia internetowego
I dlatego przeniosłem się do internetu, gdzie mogę posłuchać sobie wielu rozgłośni radiowych, które nie bombardują mnie reklamami co 2 piosenki, tak jak robią to RMF czy Zet.
20 12
odpowiedź
User
oro
nie dośc że ciągle są reklamy to dają te same piosenki ciągle dlatego nie slucham wogule radia reklamy już zabily tv bo jest wiecej reklam niż programu
20 12
odpowiedź