„Duży przyniesie więcej” - bilety na Euro 2012 w promocji Sharp
Pod hasłem „Duży przyniesie więcej” ruszyła promocja telewizorów Sharp Aquos LED, w której można wygrać bilety na mecze Euro 2012. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Essenzia, AdComms i Trygon.
Rozpoczętą właśnie promocją są objęte telewizory Sharp Aquos LED o przekątnych ekranu 46, 52 i 60 cali, a konkretnie - modele o symbolach: LC-46LE830E, LC-46LE630E, LC-46LU630E, LC-46LX630E, LC-52LE830E, LC-60LE830E i LC-60LE635E. Każdy, kto do 4 grudnia kupi taki telewizor, może zarejestrować się na stronie sharp.pl/promocja i wykonać nieskomplikowane zadanie konkursowe. Wśród takich osób rozlosowane zostaną bilety na mecze Euro 2012 rozgrywane w Polsce.
Promocję - organizowaną na zlecenie Sharp przez firmę Trygon - wspierają reklamy w internecie (onet.pl, interia.pl, www.rp.pl, parkiet.pl, gazeta.pl, infor.pl, money.pl, bankier.pl, allegro.pl, ceneo.pl, serwisy Wolters Kluwer, Polskapresse i Axel Springer, Google). Kreację tej kampanii przygotowała agencja Essenzia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada firm AdComms.
Dołącz do dyskusji: „Duży przyniesie więcej” - bilety na Euro 2012 w promocji Sharp