SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za czerwiec-sierpień 2012 roku. Badany okres był udany dla PR 1, PR III i RMF Classic.

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie czerwiec-sierpień 2012 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,1 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 0,8 punktu proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 1,2 punktu proc. udziału w rynku radiowym (16,4 proc.). Na najniższym stopniu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 12,6 proc. (w górę o 0,9 punktu proc.).

Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 0,7 punktu proc. - do 8,7 proc.

Udział w rynku słuchalności czerwiec - sierpień 2006 czerwiec - sierpień 2007 czerwiec - sierpień 2008 czerwiec - sierpień 2009 czerwiec - sierpień 2010 czerwiec - sierpień 2011 czerwiec - sierpień 2012
Stacje ogólnopolskie
RMF FM 21,10% 22,10% 23,40% 24,50% 27,80% 25,90% 25,10%
Radio ZET 18,00% 19,30% 17,70% 16,70% 16,10% 16,40% 15,20%
Jedynka 15,20% 14,00% 13,00% 12,60% 12,60% 11,70% 12,60%
Trójka  6,10% 5,70% 6,20% 6,50% 6,80% 8,00% 8,70%
Radio Maryja 1,80% 2,10% 1,70% 1,60% 1,70% 2,10% 2,30%
ESKA ROCK - - 0,60% 1,00% 1,40% 1,70% 1,90%
Radio TOK FM - - 1,00% 1,10% 1,30% 1,20% 1,10%
RMF Classic     0,40% 0,40% 0,60% 0,70% 0,90%
Dwójka  0,50% 0,60% 0,50% 0,70% 0,70% 0,70% 0,60%
Czwórka 0,50% 0,30% 0,20% 0,20% 0,30% 0,50% 0,50%
Chilli ZET - - 0,00% 0,30% 0,40% 0,40% 0,50%
Radio PiN         0,20% 0,10% 0,20%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych
próba odpowiednio: 22 965, 23022, 23052, 21248, 21024, 21064, 21056


Dane o rynku radiowym za ostatni rok.

Udział w rynku słuchalności czerwiec : sierpień 2011 wrzesień : listopad 2011 grudzień : luty 2012 marzec : maj 2012 czerwiec : sierpień 2012
RMF FM 25,9% 26,8% 25,4% 23,7% 25,1%
Radio ZET 16,4% 16,2% 15,3% 15,6% 15,2%
Jedynka 11,7% 11,5% 11,6% 12,0% 12,6%
Trójka 8,0% 8,2% 7,7% 8,9% 8,7%
Radio Maryja 2,1% 2,0% 3,0% 2,5% 2,3%
ESKA ROCK 1,7% 1,4% 1,7% 1,7% 1,9%
Radio TOK FM 1,2% 1,3% 1,5% 1,3% 1,1%
RMF Classic 0,7% 0,7% 0,7% 0,9% 0,9%
Dwójka 0,7% 0,7% 0,6% 0,7% 0,6%
CHILLI ZET 0,4% 0,5% 0,4% 0,6% 0,5%
Czwórka 0,4% 0,4% 0,5% 0,5% 0,5%
Radio PiN 0,1% 0,1% 0,2% 0,1% 0,2%
n= 21 064 21 045 21 044 21 068 21 056

Dołącz do dyskusji: Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yenni
Brawo dla Jedynki a ściślej - dla Lata z Radiem!!!!! Ta audycja jest magiczna, przyciąga rzesze słuchaczy do radioodbiorników (a także na koncerty). Dyrekcja chyba nie ogarnia tego, jaki skarb ma w letniej ramówce:)
0 0
odpowiedź
User
kusha
Jedynka zyskiwala dzieki swietnym audycjom sprzed rządów Pana Dąbrowy, teraz bedzie to leciec - ludzie odchodza, bo robi sie sieczka muzyczna. Szkoda tego co bylo, szkoda sluchaczy i prowadzacych...
0 0
odpowiedź
User
asdw kocham RMF FM
Najlepsze jest RMF FM, przynajmniej dba o słuchaczy a nie jak reszta dubereli.
0 0
odpowiedź