Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'
Największe tygodniki opinii zamknęły kwiecień 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 40 proc. - stracił "Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Polityki" w kwietniu 2009 r. wyniosła 147 340 egz., czyli o 2 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 143 422 egz. (wzrost o 8 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek
Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w
ilości 110 683 egz. (spadek o 9 proc.).
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy
polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo
Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w kwietniu br. sprzedała się w
ilości 301 687 egz. (wzrost o 4 proc.).
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'