Duży spadek sprzedaży tygodnika "Tina"
W lipcu 2006 roku największy wzrost sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Pani Domu".
Lider segmentu pozostał tygodnik "Tina" (Bauer), którego średnia sprzedaż w lipcu 2006 roku wyniosła 359 218 egz., czyli o 16,7 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu uplasowała się "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 7 proc. a na czwartym ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 48 proc.. Tygodnik "Naj" w lipcu cieszył się mniejszym zainteresowaniem niż rok wcześniej.
lipiec | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 560592 | 359218 | 698971 | 431448 |
Przyjaciółka | 575142 | 335217 | 607758 | 362075 |
Naj | 560795 | 319530 | 574460 | 324188 |
Pani Domu | 612290 | 311430 | 463791 | 210334 |
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży tygodnika "Tina"