SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwie marki L’Oréal Luxe w gronie klientów 5BONSAI

Agencja 5BONSAI (Grupa They.pl), specjalizująca się we wdrażaniu automatyzacji, personalizacji AI i realizacji wielokanałowych kampanii digital, wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów z dywizji L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme w zakresie działań CRM i marketing automation.

W ramach obsługi Kiehl’s i Lancôme agencja 5BONSAI zajmie się działaniami z zakresu CRM i marketing automation, a bardziej szczegółowo: wsparciem w tworzeniu strategii i planowaniu kampanii spójnie z kalendarzem aktywacji (newslettery promocyjne) i treściami w sklepach D2C (newslettery edukacyjne/brandowe), adaptacją na polski rynek aktywacji planowanych przez europejską centralę L’Oréal, tworzeniem materiałów  i realizacją kampanii CRM kanałami email, sms oraz web push, personalizacją komunikacji (dopasowaniem ofert i treści do preferencji grup docelowych), opracowaniem strategii i wdrożeniem ścieżek marketing automation dla klientów obu sklepów: Kiehl's i Lancôme, zaawansowaną segmentacją, jak również analityką struktury bazy i realizacji celów.

Celem działań prowadzonych przez 5BONSAI będzie wzrost udziału kanałów CRM w całkowitej sprzedaży oraz angażowanie klientów obu sklepów spersonalizowanymi treściami.

- Dane są jednym z głównych filarów, na których opiera się działalność sklepów własnych w dywizji selektywnej. Jest to jeden z głównych kanałów sprzedaży, budowania lojalności klientów, ale również istotne źródło analiz i insightów dla biznesu. Mamy plany dalszego rozwoju CRMu i wzrostu jego udziału w całkowitej sprzedaży oraz zwiększania znajomości naszych produktów wśród konsumentów. W celu realizacji naszej strategii w tym obszarze zdecydowaliśmy się na współpracę właśnie z 5BONSAI, która przekonała nas swoimi konkretnymi propozycjami i wiedzą ekspertów – mówi Adam Mendala, chief digital officer w L’Oréal.

Dołącz do dyskusji: Dwie marki L’Oréal Luxe w gronie klientów 5BONSAI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl