Dwie nagrody Best of News Design dla okładek dziennika „Polska”
Polska Press Grupa zdobyła dwie nagrody w 36. edycji konkursu projektowania graficznego Best of News Design Competition. Nagrodzono w nim dwie okładki dziennika „Polska Metropolia Warszawska”.
Okładki zostały wyróżnione w kategorii Breaking News. Nagrodzone zostały wydania z 21-23 lutego 2014 („Ukraina płonie”) oraz z 23 czerwca 2014 (afera podsłuchowa/ „Polska w taśmach”). Ich autorem był Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.
W konkursie Best of News Design Competition startowało 9 500 prac z całego świata. Polska Press Grupa to jedyny laureat z Polski.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem dziennika „Polska Metropolia Warszawska” w styczniu br. wyniosła 3 799 egz. (zobacz wyniki wszystkich dzienników regionalnych).
Dołącz do dyskusji: Dwie nagrody Best of News Design dla okładek dziennika „Polska”