Dwóch mistrzów w kampanii Mastercook (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczyna się kampania reklamowa sprzętu AGD marki Mastercook. Akcję pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch” przygotowały Saatchi&Saatchi i MPG.
Startująca właśnie kampania reklamowa sprzętu AGD marki Mastercook podkreśla, że praktycznie wyręcza on swoich użytkowników w wykonywaniu codziennych prac domowych, pozwalając zaoszczędzić sporo czasu. W poszczególnych wariantach kreacji prezentowane są piekarnik MF-880 ATCX, który sam rozpoznaje potrawę i wybiera najlepszy sposób pieczenia, oraz pralka PTDE 126 Bio, która szybko dopiera do czysta. Przekazy pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch” mają na celu wzmocnienie wizerunku Mastercook jako marki, która oferuje bogaty asortyment nowoczesnych produktów AGD.
Akcja od 21 sierpnia jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, Canal+ i w kanałach tematycznych m.in. Ale Kino!, Planete, AXN, National Geographic, MTV Polska, FOX Life, TV Puls, BBC Entertainment), internecine oraz w ramach działań BTL.
Kreację kampanii – zaplanowanej do 28 listopada – przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Dwóch mistrzów w kampanii Mastercook (wideo)