Dwutygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach, „Tele Świat” liderem
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do września 2013 roku wyniosła 371 264 egz. Była ona o 2,35 proc. niższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 202 836 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 3,97 proc.
Trzecią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 65 844 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 4,50 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
371 264 |
380 216 |
TV14 |
202 836 |
211 213 |
Ekran TV |
65 844 |
68 950 |
We wrześniu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 5,28 proc. i wyniósł 370 143 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (187 219 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 8,96 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (62 395 egz.; w dół o 5,74 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
370 143 |
390 770 |
TV14 |
187 219 |
205 634 |
Ekran TV |
62 395 |
66 194 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach, „Tele Świat” liderem