SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach, „Tele Świat” liderem

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do września 2013 roku wyniosła 371 264 egz. Była ona o 2,35 proc. niższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 202 836 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 3,97 proc.

Trzecią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 65 844 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 4,50 proc.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

371 264

380 216

TV14

202 836

211 213

Ekran TV

65 844

68 950


We wrześniu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 5,28 proc. i wyniósł 370 143 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (187 219 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 8,96 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (62 395 egz.; w dół o 5,74 proc.).

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

370 143

390 770

TV14

187 219

205 634

Ekran TV

62 395

66 194

 

 

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach, „Tele Świat” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl