Dynamiczny rozwój reklamy internetowej
Według Grupy CR Media od kilku lat rynek reklamy internetowej jest najdynamiczniej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego w Polsce.
Szczególnie dynamiczny wzrost zanotowano w ciągu ostatniego roku. Prognozy na najbliższe pół roku są również optymistyczne, co wiąże się między innymi z coraz poważniejszym dostrzeganiem potencjału rynku internetowego przez nowe branże.
Udział Internetu w całości budżetów reklamowych wzrósł z 0,3 % w 2000 do ponad 2% w roku 2005. Wydatki na to medium wzrosły nominalnie z 38,5 mln zł w I półroczu 2004 do 55 mln zł w I półroczu bieżącego roku, co przekłada się na wzrost o 43%. Prognoza na cały 2005 rok to 115 - 120 mln zł. Kolejne branże zwiększają swoją obecność w Internecie:
" miejscowości i regiony (promocje miast - Kraków, promocje krajów - Dania, Turcja).
" media (stacje telewizyjne - TVP, Discovery Channel).
" kosmetyki (Eris, Avon).
" inne - np. cukier.
Dołącz do dyskusji: Dynamiczny rozwój reklamy internetowej