SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Raperka reklamuje kultowe wafelki

Firma Lotte Wedel wraca z reklamą wafelków WW. W nowej odsłonie platformy kreatywnej „Co znaczy WW?”  do CatchUpa dołącza raperka Dziarma. 
 

Dziarma jest znana z odważnych tekstów i wyrazistego stylu. W najnowszych spotach marki WW wspólnie z CatchUpem rozważa, co stoi za akronimem WW, proponując swoje kreatywne interpretacje. Dzięki jej udziałowi kampania wafelka Lotte Wedel ma nabrać nowego wymiaru, wzbogacając ją o świeżą, kobiecą perspektywę.

- Sukces zeszłorocznej kampanii i towarzyszące jej aktywacje konsumenckie, wpłynęły na wzrosty sprzedaży, do tego niesamowicie pozytywny odbiór kampanii pokazuje, że platforma „Co znaczy WW?” udźwignęła ciężar i wyzwanie, jakim było komunikacyjne wskrzeszenie tak ikonicznej marki po blisko 25 latach – komentuje Joanna Gerlee, creative director Digital Kingdom.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom, za produkcję Film Produkcja, spot wyreżyserował Maciej Przężak. Działania prowadzone są zarówno w digitalu, jak i punktach sprzedaży.
 

Dołącz do dyskusji: Raperka reklamuje kultowe wafelki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
On
To już naprawdę nie ma innych sposobów reklamowania ciastek?
2 0
odpowiedź