Dziecięce króliczki z maliną reklamują Ibum Forte (wideo)
Startuje kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży preparatu na ból i gorączkę u dzieci Ibum Forte (Hasco-Lek). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja GPD Advertising.
Kampania Ibum Forte podkreśla, że w tej wersji preparat w mniejszej ilości płynu zawiera większą koncentrację leku. Reklama informuje też, że skutecznie i szybko zwalcza on ból i gorączkę u dzieci.
Spot pokazuje parę dzieci przebranych za króliczki oraz dużą malinę-przytulankę, symbolizującą smak Ibum Forte. W podobnej stylistyce utrzymana była ubiegłoroczna reklama preparatu Ibum (obejrzyj ją).
Obecna akcja reklamowa od 3 grudnia jest prowadzona w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising.
Dołącz do dyskusji: Dziecięce króliczki z maliną reklamują Ibum Forte (wideo)