Dziecięce selfie Lewandowskiego i Zoom.me w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa i Starcom - jest Robert Lewandowski, a promowane są w niej m.in. taryfy Jump! i urządzenie Zoom.me.
Bożonarodzeniowe reklamy T-Mobile pokazują, jak Robert Lewandowski w Wigilię gra w piłkę z grupą dzieci i robi sobie z nimi zdjęcie selfie, o czym informuje przez telefon swoją zniecierpliwioną rodzinę i przesyła wykonaną fotografię na urządzenie Zoom.me.
W kampanii promowane są dwie zasadnicze ofert: taryfy Jump! (z podkreśleniem, że nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci wraz ze Samsungiem Galaxy Ace 4 i urządzeniem Zoom.me WiFi są dostępne za 59,99 zł miesięcznie) oraz internet mobilny (z routerem Zoom.me 3G w planie taryfowym od 49,99 zł miesięcznie).
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie i na outdorze.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a spoty wyreżyserował Trevor McMahan. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Dziecięce selfie Lewandowskiego i Zoom.me w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)