SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki TVN-u

Nadawany w wakacyjne soboty poranny magazyn TVN-u “Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r., gdy kanał go nie emitował. W czasie pokazywania morning show stacja wygrywa też ze swoimi głównymi konkurentami.

Trzy dotychczas pokazane odcinki “Dzień dobry wakacje” (emisja w soboty o 9.00) obejrzało średnio 610 tys. widzów, co dało stacji 14,51 proc. udziału w grupie 4+ i 17,64 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.  Rok wcześniej TVN w tym paśmie miała tylko 390 tys. oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 8,97 proc. i 10,31 proc.

Program cieszy się jednak mniejszą widownią niż odcinki “Dzień dobry TVN” nadawane w zeszłym miesiącu, które śledziło 840 tys. widzów przy udziale na poziomie 17,36 proc. w 4+ i 20,75 proc. w 16-49. Mimo tego TVN w czasie emisji “DD wakacje” jest liderem rynku telewizyjnego – w grupie 4+ drugie miejsce zajmuje TVP 2 z udziałem na poziomie 11,38 proc. (emituje ona w tym czasie gł. “Studio Kemping”, “Kocham Cię Polsko” i “Boso przez świat”), a dalej są: Polsat (9,86 proc.; “Niekończąca opowieść”, filmy animowane, “Dziupla Cezara”) i TVP 1 (8,95 proc.; m.in. “Złota rączka”, “Klub przyjaciół Myszki Miki”, “Hannah Montana”, “Szkoła złamanych serc”).

Dane telemetryczne pokazują, że poranny magazyn oglądają głównie kobiety, widzowie po 25. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.


Widownia “Dzień dobry wakacje” odcinek po odcinku

DD wakacje Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
03-07-2010 574 765 13,73% 18,01%
10-07-2010 625 078 15,19% 17,76%
17-07-2010 634 416 14,61% 17,19%
Średnia 611 570 14,51% 17,64%


Oglądalność programu na tle konkurencji

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN – DD Wakacje 611 570 14,51% 17,64%
TVP 2 479 421 11,38% 9,04%
Polsat 415 476 9,86% 10,99%
TVP 1 377 043 8,95% 7,87%


Profil widowni magazynu

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,56% 76
  Kobiety 63,44% 122
Wiek  4-9 4,48% 75
   10-15 2,27% 32
  16 - 19 2,28% 39
  20 - 24 5,78% 71
  25 - 29 9,82% 111
  30 - 34 9,57% 117
  35 - 39 8,61% 121
  40 - 44 6,55% 102
  45 - 49 7,37% 103
  50 - 54 12,22% 148
  55 - 59 10,54% 139
  60+ 20,51% 105
Wlk. miasta Wieś 20,76% 53
  < 50 tys. 26,81% 111
  50-100 tys. 9,46% 110
  100-200 tys. 9,56% 120
  200–500 tys. 12,14% 132
  > 500 tys. 21,27% 191
Wykształcenie Podstawowe 39,53% 86
  Średnie 42,17% 142
  Wyższe 11,55% 101
  Inne 6,75% 52


 

Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki TVN-u

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OneHundred
Głównie po 45 roku życia i z wykształceniem podstawowym i średnim. Kto tworzy te artykuły? Chyba pracownicy IdiotToIdiot.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
bardzo fajny program ja ogladam i mie sie podoba ale w gdyby był w niedziele to oglądalnośc pewni była by koło miliona
0 0
odpowiedź
User
ol
wspa-nia-ły program
0 0
odpowiedź