„Dzień Matki” czyli nowy polski film akcji w maju na Netfliksie
„Dzień Matki” z Agnieszką Grochowską już w maju pojawi się w ofercie Netfliksa. Film Mateusza Rakowicza opowie historię byłej agentki NATO, która staje przed najważniejszą misją w swoim życiu.
Nina (w tej roli Agnieszka Grochowska), żyjąca w ukryciu była agentka NATO do zadań specjalnych, musi wykorzystać wszystkie swoje śmiercionośne umiejętności, aby uratować syna porwanego przez bezwzględnych gangsterów. Odnalezienie Maksa to dla niej podwójna szansa. Szansa na ponowne poczucie adrenaliny oraz możliwość powrotu do życia syna, którego musiała przed laty porzucić – czytamy w opisie filmu.
„Dzień Matki” to przewrotny film akcji, w którym główna bohaterka pokonuje demony przeszłości najczęściej przy pomocy własnych pięści. To brutalna i emocjonalna historia o najsilniejszym rodzaju uczucia - miłości matki do dziecka.
W obsadzie, poza Agnieszką Grochowską, zobaczymy: Adriana Deliktę, Dariusza Chojnackiego, Paulinę Chruściel, Pawła Koślika, Arkadiusza Brykalskiego, Sebastiana Delę, Szymona Wróblewskiego, Konrada Eleryka, Jowitę Budnik, Pawła Janysta i Dorotę Kolak.
Premiera filmu „Dzień Matki” odbędzie się 24 maja na Netfliksie.
Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.
Dołącz do dyskusji: „Dzień Matki” czyli nowy polski film akcji w maju na Netfliksie