„Dziennik Gazeta Prawna” reklamuje się z atlasem turystycznym
Do czwartkowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” dołączony jest atlas turystyczny Polski. Dodatek wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie.
Dołączony do „Dziennika Gazety Prawnej” atlas turystyczny zawiera mapy Polski w skali 1:400 000. Ponadto znajdują się w nim informacje o atrakcjach w poszczególnych regionach oraz gotowe propozycje wycieczek. „Dziennik Gazeta Prawna” z atlasem kosztuje 7,99 zł, a ukazał się w nakładzie 149 145 egz.
Dodatek wspierają działania reklamowe w radiu (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Program 1, Trójka, stacje z pakietu Drapacz Chmur+), internecie (wp.pl, dziennik.pl; gazetaprawna.pl; forsal.pl, infor.pl) oraz prasie (autopromocja w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Kampanię Infor Biznes przygotował we własnym zakresie
Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” reklamuje się z atlasem turystycznym