„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów
Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,01 mln zł.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany był w TVP1 w soboty o godz. 20.30, w okresie od 1 września do 1 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,56 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 10,68 proc. w grupie 4+, 5,10 proc. w 16-49 i 7,12 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu.
Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” w niedziele o godz. 20.15 oglądało o 1,35 mln widzów więcej. Serial śledziło wówczas średnio 2,91 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59.
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był TVN, emitujący wówczas gł. „Mam talent!”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 17,14 proc. Druga była TVP2 („The Voice of Poland”; 12,37 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadł Polsat (gł. filmy fabularne; 7,54 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków trzeciej edycji serialu wyniosły 5,01 mln zł, podczas gdy druga odsłona przyniosła z reklam 7,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów