SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów

Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,01 mln zł.

Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa” Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany był w TVP1 w soboty o godz. 20.30, w okresie od 1 września do 1 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,56 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 10,68 proc. w grupie 4+, 5,10 proc. w 16-49 i 7,12 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” w niedziele o godz. 20.15 oglądało o 1,35 mln widzów więcej. Serial śledziło wówczas średnio 2,91 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59.

Rok temu TVP1 w tym paśmie emitowała serial „Komisarz Alex”, który oglądało 1,99 mln widzów (13,40 proc. udziału w 4+, 8,18 proc. w 16-49 i 10,23 proc. w 16-59.

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był TVN, emitujący wówczas gł. „Mam talent!”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 17,14 proc. Druga była TVP2 („The Voice of Poland”; 12,37 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadł Polsat (gł. filmy fabularne; 7,54 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków trzeciej edycji serialu wyniosły 5,01 mln zł, podczas gdy druga odsłona przyniosła z reklam 7,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Nikogo ten wynik nie powinien dziwić. Słaby scenariusz położył ten serial. Ogromny spadek poziomu od pierwszej serii, w sumie jedynej bardzo dobrej. Kolejne dwie - nudziły. Aż dziwne, że robi to ekipa od Rancza, które trzymało poziom do ostatniego odcinka i zdaje się, że skończyło z oglądalnością powyżej 6 milionów.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Dno dno dno. Nuda.
0 0
odpowiedź
User
Znawca
Miszczzz wiecie kto, Szaleje ze zmianami w ramowce i wszystko leci na leb na szyje. Wybitny talent trzeba do tego miec...
0 0
odpowiedź