EA, TP i Leroy Merlin najchętniej oglądane na „polskim” YouTubie
Wśród polskich kanałów firm i marek na YouTubie najpopularniejsze w br. są Electronic Arts, TP SA i Leroy Merlin. Kto jeszcze znalazł się w czołowej dziesiątce?
Kanał Electronic Arts zanotował w br. najwięcej odtworzeń zamieszczonych na nim filmów spośród wszystkich polskich kanałów firm i marek na YouTubie. Przy czym w zestawieniu nie uwzględniono kont stacji telewizyjnych, dystrybutorów filmowych i wytwórni muzycznych, których treści wideo notują naturalnie wysokie wyniki oglądalności.
1. Electronic Arts: www.youtube.com/eapolska
2. Telekomunikacja Polska: www.youtube.com/tp
3. Leroy Merlin: www.youtube.com/leroymerlinpolska
4. Nokia Poland: www.youtube.com/nokiapoland
5. Cropp: www.youtube.com/cropptv
6. Old Spice: www.youtube.com/oldspicepolska
7. Knorr: www.youtube.com/codzisnaobiad
8. Netia: www.youtube.com/netiawolnoscwyboru
9. Kasia: www.youtube.com/mojeciasto
10. Tic Tac: www.youtube.com/swiezoscw2slowach
Kanał Electronic Arts jest tak popularny, ponieważ publikowane są na nim zapowiedzi, opisy i inne materiały dotyczące gier produkowanych przez tę firmę. Duża oglądalność kanału TP SA to przede wszystkim zasługa Serca i Rozumu, sympatycznych bohaterów reklam tego operatora, które oczywiście są tam zamieszczane. Natomiast na koncie Leroy Merlin dostępnych jest sporo filmików z poradami, jak urządzać i remontować dom i ogród.
- W bieżącym roku polskie kanały firmowe na YouTubie odnotowały rekordową oglądalność -- mówi Tomasz Czudowski, kierujący w Polsce sprzedażą oferty reklamowej serwisu. – Stanowią one przestrzeń umożliwiającą marketerom kreatywne przedstawienie marki oraz bezpośredni kontakt z użytkownikami i nierzadko stają się centralnym elementem komunikacji marki. Ze względu na zasięg naszego serwisu, wielu reklamodawców wykorzystuje go także do przeprowadzania konkursów i innych akcji niestandardowych - opisuje.
Dołącz do dyskusji: EA, TP i Leroy Merlin najchętniej oglądane na „polskim” YouTubie