EA zostaje przy Woodsie
Firma Electronic Arts nie dołączyła do grona sponsorów Tigera Woodsa, którzy w wyniku skandalu obyczajowego ze słynnym golfistą w roli głównej postanowili zakończyć z nim współpracę.
Firma ogłosiła, że zgodnie ze swoimi wcześniejszymi planami jeszcze w styczniu udostępni internetową grę 'Tiger Woods PGA Tour Online'.
"Nasza współpraca z Tigerem zawsze miała swoje źródło w golfie. Niezależnie od tego co dzieje się w jego życiu osobistym, Tiger Woods cały czas pozostaje jednym z największych sportowców w historii" - napisał na firmowym blogu www.itsinthegame.com Peter Moore, prezes EA Sports.
Kilka dni wcześniej ze sponsoringu Woodsa zrezygnował amerykański gigant telekomunikacyjny AT&T, a pod koniec minionego roku taką samą decyzję podjęła firma doradczo-ubezpieczeniowa Accenture. Z kolei firmy Tag Heuer i Procter & Gamble postanowiły ograniczyć udział golfisty w swoich działaniach marketingowych. Tymczasem oprócz EA współpracę z Woodsem kontynuują m.in. Nike i Upper Deck.
Dołącz do dyskusji: EA zostaje przy Woodsie