Shake Hands realizuje kampanię Eau Thermale Avène
Agencja reklamowa Shake Hands po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Sun And Care” dla marki Eau Thermale Avène (Pierre Fabre Dermo-Cosmétique).
Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja dermokosmetyków z gamy produktów przeciwsłonecznych obejmująca budowanie eksperckiego wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.
Shake Hands odpowiada za strategię działań, kreację, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, przygotowanie landing page akcji oraz kampanie mediowe promujące konkurs.
Ważnym elementem akcji jest promocja wideo Skin Protect Ocean Respect, które jest efektem współpracy marki Eau Thermale Avène i studia BCC Storyworks.
Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz (creative communication manager), Ewa Sętowska (senior acount manager) oraz Szymon Ślipko (strategy director).
Dołącz do dyskusji: Shake Hands realizuje kampanię Eau Thermale Avène