SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Echo Miasta' promuje się mediach branżowych

Wydawnictwo Media4mat rozpoczęło kampanię reklamową dziennika "EchoMiasta" skierowaną do przedstawicieli mediów, branży marketingowejoraz domów mediowych.

W ramach akcji wykorzystywanych jest kilka haseł reklamowychm.in. "Gazeta, której nikt nigdy nie kupi... bo 500 000 ludzidostaje ją za darmo". Wszystkie hasła mają za zadanie eksponowaćatuty wyróżniające "Echa Miasta" spośród innych tytułów prasowych -we wspomnianym przypadku jest to fakt, że gazeta jestbezpłatna.

- Uważamy, że świadomość walorów naszego tytułu wśród marketerówidomów mediowych jest wciąż zbyt niska. Dlatego zdecydowaliśmy sięna zauważalny, przejrzysty oraz mocno skoncentrowany na głównymprzekazie sposób komunikacji - mówi Rafał Madyński, kierownikdziału marketingu Media4mat.

W mediaplanie kampanii przygotowanym przez dom mediowy UniversalMcCann znalazły się magazyny i portale internetowe z branży mediówi reklamy. Kreację reklam wykorzystywanych w ramach akcjiprzygotowała agencja Bimers, a w opracowaniu strategii kampaniiuczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależnykonsultant.

Dołącz do dyskusji: 'Echo Miasta' promuje się mediach branżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl