'Echo Miasta' wprowadza ogłoszenia drobne w serwisie internetowym
Gazeta 'Echo Miasta' wprowadziła na swojej stronie internetowej możliwość umieszczania bezpłatnie ogłoszeń drobnych.
Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów, którzy wykupują ogłoszenia drobne w prasowym wydaniu „Echo Miasta”. Dodatkowo z tej możliwości mogą korzystać internauci, którzy chcą zamieścić ogłoszenia tylko na stronie internetowej.
Obecnie promocja usługi odbywa się poprzez podstrony branżowe, gdzie pojawiają się tematycznie dopasowane ogłoszenia. Informacja o „drobnych” będzie reklamowana również poprzez autopromocję na stronie internetowej gazety oraz w wydaniu prasowym gazety. Przygotowane są także materiały BTL. Zostaną one wykorzystane w kolportażu i w Biurach Obsługi Klienta.
Wprowadzenie ogłoszeń drobnych jest kolejnym krokiem w promocji serwisu internetowego gazety, który od kwietnia br. ma nowy wygląd. Zmienił się layout oraz kolorystyka, uproszczeniu uległa nawigacja serwisu, a cała strona zapełniła się większą ilością informacji.
Nowością jest wprowadzenie podziału na branże (auto-moto, budownictwo-nieruchomości-wnętrza, zdrowie, nauka-praca, finanse, turystyka). Serwis daje możliwość wypowiadania się internautom na forach oraz umieszczanie swoich komentarzy pod artykułami. Liczba odwiedzających stronę wzrosła po tych zmianach o 68 proc. w stosunku do okresu przed modyfikacją.
Dołącz do dyskusji: 'Echo Miasta' wprowadza ogłoszenia drobne w serwisie internetowym