Eden reklamuje się w internecie
Eden Springs Poland intensyfikuje działania reklamowe skierowane do klientów biznesowych.
Jesienna akcja reklamowa Edenu prowadzona pod hasłem „Mamy zadowolonych klientów” skupia się na internecie ze wsparciem reklamy prasowej.
Część internetowa to e-mailingi z promocyjną ofertą wysyłane do potencjalnych klientów – właścicieli i dyrektorów małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo także reklama w portalach finansowych, publikujących najświeższe wiadomości. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, Eden postawił na takie formy reklamy, które nie zakłócają pracy użytkownikom internetu – bannery, popundery i boksy śródtekstowe.
Prasowa część kampanii to reklama w „Rzeczpospolitej", „Gazecie Prawnej” oraz w różnych magazynach branżowych.
Reklamy prasowe przygotowała agencja Locomotiva, reklamy internetowe oraz e-mailingi - K2 Internet, powierzchnię w prasie zakupiła agencja Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: Eden reklamuje się w internecie