Edipresse z nowymi społecznościami dla kobiet
Wydawnictwo Edipresse Polska uruchomiło właśnie portalspołecznościowy dla kobiet Ja.w.Polki.pl oraz trzy nowe serwisyinternetowe.
Ja.w.Polki to serwis, który umożliwia założenieosobistego profilu w domenie Polki.pl i oferuje rozbudowanenarzędzia społecznościowe, m.in. dając szansę budowania kręguznajomych, pokazywania zdjęć dzieci, publikacji chmury tagówpokazujących zainteresowania, marki ulubionych produktów czywakacyjne miejsca. Na stronie będą się odbywać comiesięcznekonkursy, nagradzające najbardziej aktywne internautki. Swojeindywidualne profile w domenie Polki.pl posiada już blisko 100 tys.kobiet, dotychczas aktywnych na forach dyskusyjnych serwisówPolki.pl i Mamacafe.pl oraz w serwisie Babyonline.pl.
- Edipresse to wydawnictwo, które specjalizuje się w segmenciekobiecym. Znamy się na tym i dlatego w ten segment się angażujemy,także z projektami internetowymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Trybalski,dyrektor działu on-line w Edipresse.
Kilka dni temu Edipresse uruchomiło trzy serwisy typu "Pytania iodpowiedzi", w których użytkownicy mogą zadawać pytania, a inniużytkownicy oraz eksperci odpowiadać na nie. SerwisyAbcKarmienia.pl (karmienie piersią i butelką), ZdrowyBobas.pl(dbanie o zdrowie dziecka) i Uroda.pl (moda i uroda) sązintegrowane z prywatnymi profilami internautek, pozwalając m.in.na pełną interakcję pomiędzy użytkownikami, śledzenie zadawanychpytań, udzielanie odpowiedzi i głosowanie na najlepsze rady.
- Nasz nowy serwis społecznościowy i serwisy "Pytań iodpowiedzi" to krok w kierunku czynnego zachęcenia blisko 700tysięcy kobiet, które do nas zaglądają każdego miesiąca doaktywnego współtworzenia treści i współpracy z redakcją - tłumaczyKarolina Stępczyńska, redaktor naczelna serwisówinternetowych Edipresse. Do końca roku mają zostaćuruchomione także nowe funkcjonalności pozwalające nawspółtworzenie z internautami treści do serwisów Polki.pl iBabyonline.pl, a w lipcu ruszy także kobieca platforma blogowa,serwis fotograficzny i platforma wideoo.
- Coraz więcej klientów przekonuje się, że reklama w interneciejest efektywna. Klientów trzeba przekonywać dobrą i atrakcyjnąofertą. A nam się to udaje i dlatego cały czas poszerzamy portfolioklientów - dodaje Trybalski.
Promocja nowych serwisów internetowych Edipresse obejmie tytułyprasowe wydawnictwa, takie jak m.in. "Uroda", "HOT", "Viva!","Party", "Przyjaciółka", "Vita", "Mamo, to ja", "Twoje Dziecko","Twój Maluszek", "Przedszkolak" oraz witryny Polki.pl iBabyonline.pl
Nowe serwisy Edipresse wykonała krakowska firmaVaiolabs.
Dołącz do dyskusji: Edipresse z nowymi społecznościami dla kobiet