Edyta Sierosławska: z Sigma Bis do Ingersoll Rand
Edyta Sierosławska, która przez ostatnie dwa lata była szefową social mediów w agencji Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU) rozpoczęła pracę w firmie Ingersoll Rand - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Edyta Sierosławska w Ingersoll Rand objęła stanowisko social media team lead. Odpowiada na nim za pracę zespołu social media w Demand Generation Center.
Ostatnio, od stycznia 2021 roku Edyta Sierosławska pracowała w agencji mediowej Sigma Bis, jako head of social media. Odpowiadała na nim m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów zajmujących się obsługą klientów z grupy kapitałowej Orlen.
Wcześniej, do końca grudnia 2020 roku Edyta Sierosławska pracowała w Accenture Operations jako project manager ds. social media, prowadząc projekty w branży automotive. W latach 2017-2019 pracowała jako manager ds. marketingu w social media w Carrefour Polska, gdzie była odpowiedzialna za kampanie na kanałach social oraz współpracę z influencerami.
Pracowała również jako specjalista ds. promocji i komunikacji w Instytucie Dialogu Międzykulturowego w Krakowie oraz jako specjalista ds. promocji programów międzynarodowych i social media w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współtwórczyni sukcesu marki Ekocuda w social media.
Dołącz do dyskusji: Edyta Sierosławska: z Sigma Bis do Ingersoll Rand
ze Ci w tej sortowni internet działa:)