SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Efekt Aaach!” w reklamie dodatków do zmywarki Finish

Pod hasłem „Efekt Aaach!”  trwa digitalowa akcja reklamowa dodatków do zmywarki marki Finish. Za jej przygotowanie odpowiadają Chromatique i OMD.

W spotach reklamowych za pomocą prostych analogii pokazano, jak działają płyn do czyszczenia oraz do nabłyszczenia zmywarki. Porównano ich efekty do gruntownego sprzątania czy np. malowania paznokci. „Efekt Aaach“ to czyste, pozbawione zacieków i lśniące naczynia.

Filmy trafiły do sieci m.in. na YouTube, Facebook i Instagram. Działania w social mediach uzupełniły działania w OLV, formaty display programmatic, a także reklamy natywne.

Za koncepcję kreatywną, key visual oraz finalną produkcję materiałów odpowiada  agencja kreatywna Chromatique, za zakup i media planning odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Efekt Aaach!” w reklamie dodatków do zmywarki Finish

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl