„Efektowny i efektywny” w kampanii Amica Fusion
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa piekarnika Amica Fusion. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny” - firma Amica przygotowała wspólnie z domem mediowym Equinox Polska.
Prowadzona obecnie kampania Amica Fusion ma charakter wizerunkowy. W akcji podkreślane są najważniejsze funkcjonalności i zalety tego piekarnika. Działania reklamowe obejmują prasę (magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestylowe) oraz internet (reklamy w serwisach wnętrzarskich, reklamy targetowane behawioralne do użytkowników zainteresowanych AGD, spoty w serwisach WP.tv i TVN Player).
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej na kilka tygodni - odpowiada dom mediowy Equinox Polska.
Dołącz do dyskusji: „Efektowny i efektywny” w kampanii Amica Fusion