EFL promuje nową ofertę 'Leasing wakacyjny'
Do 31 sierpnia potrwa kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego (grupa Crédit Agricole) promująca ofertę 'Leasing wakacyjny'.
Prowadzona jest ona pod hasłem ”0 proc. pierwszej wpłaty”.
Nowa oferta EFL dotyczy leasingu nowych aut osobowych i skierowano ją do małych i średnich przedsiębiorstw. Działania reklamowe podkreślają szybkość, dostępność i atrakcyjność ”Wakacyjnego leasingu”. Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Gazeta Prawna”), regionalnej (”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Krakowska”, ”Gazeta Poznańska”, ”Dziennik Bałtycki”, ”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, ”Dziennik Łódzki”), w Internecie (portale Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl, money.pl, a także niemiecki mobile.de) oraz na własnych tablicach reklamowych w całej Polsce.
Autorem kreacji kampanii została wrocławska agencja B&J, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: EFL promuje nową ofertę 'Leasing wakacyjny'