SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

EIAA ma ośmiu nowych członków

Ośmiu nowych członków dołączyło do Europejskiego Stowarzyszenia Reklamy Interaktywnej (European Interactive Advertising Association - EIAA).

Nowi członkowie EIAA to: wyszukiwarka plików multimedialnych Blinkx, telewizja informacyjna CNN International, portal aukcyjny eBay, wydawnictwo Gruner + Jahr, serwis społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn, sieć reklamy wideo online Smartclip, sieć internetowej reklamy Specific Media oraz koncern medialny The Walt Disney Company.

Jednocześnie do zarządu stowarzyszenia z wyżej wymienionych firm weszły następujące osoby: Federico Grosso (wiceprezes ds. rozwoju Blinkx), Didier Mormesse (wiceprezes ds. sprzedaży reklam, badań i rozwoju oraz odbiorców Insight, CNN International), Alex Baillie (europejski dyrektor komercyjny Disney Online), Christian Kunz (dyrektor ds. międzynarodowej reklamy eBay), Oliver von Wersch (dyrektor projektów i innowacji G+J Electronic Media Sales), Kevin Eyres (dyrektor zarządzający europejskiego oddziału LinkedIn), Roland Schaber (współzałożyciel i dyrektor ds. operacyjnych Smartclip) oraz Rupert Staines (wiceprezes europejskiego odziału Specific Media).

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • EIAA

Dołącz do dyskusji: EIAA ma ośmiu nowych członków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl