Ekrany w sklepach zaczynają świecić
Totalizator Sportowy i "Gazeta Bankowa" to pierwsi nadawcy reklamemitowanych na ekranach firmy Call2Action. Dynamicznierozbudowywana sieć o zasięgu ogólnopolskim liczy już 470odbiorników w Piotrze i Pawle oraz Gymnasionie.
Ruszyła kampania reklamowa "Gazety Bankowej", która emitowanajest na wszystkich nośnikach zainstalowanych w sieci delikatesówPiotr i Paweł. Emisja 20-sekundowych spotów Gazety Bankowej potrwado 20-ego grudnia bieżącego roku
Niedawno ukończono instalację 264 odbiorników w sklepach Piotr iPaweł. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu nagodzinę.
POS TV to telewizja w miejscu sprzedaży wykorzystującatechnologię Digital Signage, która umożliwia wyświetlanieróżnorodnych treści na wielu odbiornikach rozmieszczonych w różnychlokalizacjach. Call2Action wkrótce rozpoczyna kolejne instalacje wramach podpisywanych właśnie umów z nowymi partnerami, którzydostrzegli potencjał POS TV.
Dołącz do dyskusji: Ekrany w sklepach zaczynają świecić