Ekspansja wydawnictwa DD Media
Ekspansja wydawnictwa DD Media, wydawcy m.in. bezpłatnego tygodnika "Dzień Dobry" trwa
Po sukcesie, jaki jego nowy dwudnik odniósł w Trójmieście, wydawnictwo zdecydowało się wprowadzić pismo także na rynek poznański.
W poniedziałek, 1 marca ukaże się w Poznaniu pierwszy numer dwudnika. Jest to kolejna mutacja bezpłatnego magazynu, który od 2 lutego ukazuje się w poniedziałki w Trójmieście.
- Życzliwe przyjęcie, z jakim spotkało się nowe pismo w Trójmieście skłoniło nas do wprowadzenia go także w Poznaniu - mówi Morten Lindholm, wiceprezes wydawnictwa. - Z czasem nowe wydanie zacznie ukazywać się we wszystkich miastach, w których wychodzi "Dzień Dobry".
Nowe pismo poza informacjami o lokalnych wydarzeniach kulturalnych zawiera także program telewizyjny, wraz z omówieniami wybranych pozycji. Główną atrakcją każdego numeru stanowi wywiad z postacią ze świata show businessu, kultury lub polityki. W przyszłości zawartość dwudnika będzie poszerzona o informacje dotyczące rynku pracy, biznesu i motoryzacji. Nie zabraknie też rozrywki. Nowy magazyn będzie funkcjonował niezależnie od dotychczasowego, piątkowego wydania gazety.
Pismo będzie dystrybuowane przy pomocy kolporterów, którzy będą rozdawać gazetę na skrzyżowaniach, stacjach benzynowych i w okolicach biurowców. W ten sposób trafi ono do rąk kierowców udających się w poniedziałek rano do pracy. Początkowo nakład gazety wyniesie 10 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Ekspansja wydawnictwa DD Media