Ekstremalne zakupy w Cropp Town
Nietypową akcję marketingową przygotowała firma LPP, właściciel marki Cropp
To, co działo się w sobotę 4-go grudnia w Cropp Town w całej Polsce, można z pewnością nazwać extremalnymi zakupami. Wyjątkowa oferta "-50% na wszystko" przyciągnęła tłumy.
- Sceny ze sklepów przypominały trochę obniżki w jednej z sieci RTV i AGD... na szczęście nikogo nie stratowano - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu Cropp i Cropp Town Lpp S.A.
Takiej akcji w żadnej polskiej sieci ubraniowej jeszcze nie było. Extremalna obniżka na wszystko przebiła inne świąteczne oferty konkurencji.
- To, co działo się w sklepach przechodzi najśmielsze wyobrażenia. Wejścia były zasłonięte kratami. Za kratami ochroniarze. W środku zawsze sporo kupujących, natomiast na zewnątrz, przed wejściem kolejki rodem z PRL-u - dodał Kozak-Zagozda.
Nietypowa akcja LPP nie była wcześniej reklamowana. Informacja o akcji rozeszło się jak błyskawica. Poprzez e-maile, sms-y, na stronach www. Cropp Town zgromadził tłumy.
- Aby nie spowodować obniżenia obrotów przed 4-tym grudnia o akcji zaczęliśmy mówić nieoficjalnie i w sumie tuż przed. SMSy rozchodziły się błyskawicznie. Maile - wysłaliśmy informacje do ponad 25 tys. osób. Poza tym, tzw. "poczta pantoflowa" animowana przez sprzedawców, znajomych, przyjaciół marki, internet itp. zadziałała bardzo sprawnie - mówi nam Mariusz Kozak-Zagozda.
Obrót handlowy w tym dniu okazał się większy od zakładanego.
- Osiągnęliśmy w sumie ponad 4-rokrotnie lepszy wynik niż planowany bez akcji. A i bez akcji mieliśmy również poważne plany. W tej chwili rozpoczęliśmy nową promocję. Przeceniliśmy kurtki również o połowę ceny. Efekt jest taki, że ledwie zdążamy z dotowarowaniem sklepów - dodał Mariusz Kozak-Zagozda.
Akcję przygotowała firma LPP.
- Od początku naszego istnienia wszystkie pomysły kreatywne, promocyjne, reklamowe itd. są własne. Dział marketingu Cropp jest zorganizowany jak agencja reklamowa.
Dlatego pozwala nam to nie tylko obniżać koszty takich akcji ale robić je również natychmiast, kiedy jest taka potrzeba - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu Cropp i Cropp Town LPP S.A.
Dołącz do dyskusji: Ekstremalne zakupy w Cropp Town