EL2 buduje sieć akceptacji m-kuponów
Agencja Marketingu Mobilnego - firmy EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów
Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.
M-kupony to unikatowe kody wysyłane do użytkowników za pomocą SMS. Po ich okazaniu sprzedawcy upoważniają klientów do zniżek lub odbioru określonych produktów. EL2 oferuje detalistom system do weryfikacji m-kuponów oraz wynajem terminali GPRS (bezprzewodowa transmisja danych) dla punktów sprzedaży, które nie mają połączenia z Internetem.
Po zbudowaniu sieci akceptacji m-kuponów firma chce oferować usługę marketerom - na początek przede wszystkim producentom FMCG. M-kupon równoznaczny ze zniżką, czy darmowym napojem w kawiarni, może być formą nagrody w konkursach i programach lojalnościowych organizowanych przez marketerów. Kupon może stanowić także narzędzie marketingowe dla samych detalistów biorących udział w programie.
System proponowany przez EL2 jest oparty na tradycyjnych m-kuponach - ciągu cyfr przesyłanym na telefon komórkowy, który sprzedawca musi wprowadzić ręcznie do komputera lub terminala GPRS. W grupie Liberty, do której należy EL2 pracują już nad nowszym rozwiązaniem - przesyłaniem kuponów graficznych, które mogą być szybko wprowadzane w punkcie sprzedaży za pomocą skanera.
Dołącz do dyskusji: EL2 buduje sieć akceptacji m-kuponów