SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Elf i mobilna lojalność

Agencja Pegasus Advertising wraz z agencją marketingu mobilnego adMobile rozpoczęła współpracę z firmą Total Polska

W kampanii wykorzystano połączenie komunikacji SMS oraz IVR (interaktywną telefoniczną obsługę głosową).

W ramach przedsięwzięcia prowadzony jest ośmiomiesięczny program motywacyjny skierowany do sieci dystrybucji detalicznej olei silnikowych. Dodatkowe wsparcie stanowi akcja marchandisingowa w 1000 sklepach. Głównym celem kampanii jest wzrost sprzedaży olei silnikowych marki Elf oraz edukacja sprzedawców w zakresie znajomości produktu. Akcja trwa do końca bieżącego roku. Mechanizm akcji od strony technicznej opiera się na wykorzystaniu połączonych platform SMS i IVR. Integracją działań SMS i IVR zajmuje się agencja marketingu mobilnego adMobile.

Firma Total Polska jest producentem i dystrybutorem olei silnikowych marki Elf, a także olei przekładniowych, płynów chłodzących oraz środków smarnych dla wszystkich
typów pojazdów oraz urządzeń przemysłowych. W 2002 roku, z obrotem na poziomie 16,2 miliarda Euro, Total jest piątym światowym koncernem petrochemicznym.

Dołącz do dyskusji: Elf i mobilna lojalność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl