eMarketer: 545,2 mld dolarów na reklamę w 2014 r., Ameryka Płn. liderem
W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę sięgną 545,2 miliarda dolarów - prognozuje firma eMarketer.
W 2015 roku globalne wydatki reklamowe mają sięgnąć 574 miliardów dolarów, a w roku 2018 - 667,65 miliarda dolarów.
W ujęciu regionalnym liderem pod względem nakładów na reklamę jest Ameryka Północna, dla której analitycy eMarketera prognozują 35,6 proc. udziału w 2014 roku (193,86 mld USD) i 35,5 proc. w roku 2018 (236,89 mld USD).
Następne pod tym względem będą: region Azji i Pacyfiku, Europa Zachodnia, Ameryka Łacińska, Europa Środkowo-Wschodnia oraz Bliski Wschód i Afryka.
Dołącz do dyskusji: eMarketer: 545,2 mld dolarów na reklamę w 2014 r., Ameryka Płn. liderem