SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik promuje się nowym hasłem „Wszystko w temacie"

Empik startuje z nową platformą komunikacji i claimem marki „Wszystko w temacie", autorstwa agencji Plej.

Punktem wyjścia do prac nad nową platformą była strategia marki oraz wnioski z badań konsumenckich. Wyzwanie opisano w pytaniu "Jak zachować kulturalny pierwiastek marki a jednocześnie adekwatnie odpowiedzieć na różnorodność ofertową Empiku i stale poszerzane portfolio produktowe?" Realizacją zajęła się agencja Plej, wyłoniona w toku przetargu.

- Platforma kreatywna „Wszystko w temacie” stworzona przez Plej stawia na egalitaryzm, demokratyczność, bo przecież Empik jest wielowymiarowy i różnorodny. To nie tylko salony tradycyjnie kojarzone z książkami, muzyką czy grami, ale i sklep online – ogromny marketplace, który oferuje 3,5 mln produktów z 20 kategorii, np. Dom i Ogród, Sport, Elektronika czy Zdrowie i Uroda oraz Delikatesy. Mamy coś i dla fanów kultury popularnej, i kultury alternatywnej, i dla tych, co szukają żywych kultur drożdży. „Wszystko w temacie” uwypukla i podkreśla, że jesteśmy przestrzenią nowoczesną i otwartą, dla każdego i dla wszystkich: nikogo nie pomijamy - mówi Artur Malinowski, chief marketing officer Empiku.

Empik i "Wszystko w temacie"

Hasło „Wszystko w temacie” jest od teraz integralną częścią wszystkich kolejnych kampanii Empiku i będzie stanowić punkt wyjścia do opowiadania o ofercie, promocjach, okazjach w ramach sezonów handlowych czy wydarzeń wizerunkowych - np. "Wszystko w temacie kultury jazdy", "Wszystko w temacie pasji i pracy".

Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia i w drugiej połowie miesiąca płynnie przejdzie w komunikację sezonu Back To School. Obejmuje: telewizję, platformy digital, citylighty oraz social media. Ponadto kreacje Wszystko w temacie powrotu do szkoły prezentowane są na nośnikach w ponad 300 salonach Empik - m.in. na banerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych a także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik.

Opiekę kreatywną i strategiczną nad kampanią sprawuje agencja kreatywna Plej, za produkcję spotu wizerunkowego odpowiada dom produkcyjny Neverest Poland, a za postprodukcję – studio Kluski Lane. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Denstu.

Empik zapowiada również odświeżenie języka wizualnego marki – trwają prace nad nowym brandbookiem, za które odpowiada agencja Follow.

Przychody zewnętrzne pionu detalicznego Grupy Empik w 2021 roku zwiększyły się z 1,57 do 1,85 mld zł, a zysk EBITDA - z 97,39 do 176,91mln zł. Firma podała, że w ub.r. już 48 proc. wartości sprzedanych produktów i usług (wskaźnik GMV) zrealizowała przez internet. Silnikiem napędowym e-commerce jest dla niej działająca od trzech lat usługa subskrypcyjna Empik Premium obejmująca przede wszystkim darmową dostawę zakupów ze sklepu internetowego Empiku.

Dołącz do dyskusji: Empik promuje się nowym hasłem „Wszystko w temacie"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
Ciekawe. Nic nie zrozumiałem. Co to jest "nowa platforma komunikacji"? Cały artykuł o tym co było punktem wyjścia i na co platforma stawia ale nie znalazłem prostego wyjaśnienia CO TO JEST. Za stary jestem czy za młody?
odpowiedź
User
Off
Niestety niezrozumiały bełkot. A hasło przasne i pseudoluzackie. To ma być ten pierwiastek kulturalny. Empik nie ma DNA. A z takimi tuzami będzie szorował po dnie. To może jeszcze coś a la media Markt kiedyś. Nie dla idiotow.
odpowiedź
User
redd
Szkoda tylko, że „w temacie” to kompletnie błędny zwrot, który nagminnie stosuje się zwłaszcza w korpomowie, marketingu i mediach. Nie „w temacie”, tylko „na temat” albo „w kwestii”, „w sprawie”, „w zakresie”.
odpowiedź