SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza agencja badawcza Empowermind

Na rynku zaczęła działalność agencja badawcza Empowermind. Jej założycielkami są doświadczone badaczki: Anna Buchner, Katarzyna Fereniec-Błońska i Maria Wierzbicka-Tarkowska. 

Założycielki Empowermind, od lewej: Katarzyna Fereniec-Błońska, Maria Wierzbicka-Tarkowska, Anna BuchnerZałożycielki Empowermind, od lewej: Katarzyna Fereniec-Błońska, Maria Wierzbicka-Tarkowska, Anna Buchner

Z początkiem czerwca 2024 Anna Buchner, Katarzyna Fereniec-Błońska i Maria Wierzbicka-Tarkowska, socjolożki, antropolożki i badaczki, autorki m.in. głośnych raportów "Twarze polskiej radykalizacji" dla Laboratorium Więzi i Komitetu Dialogu Społecznego, "Menopauza bez tabu" dla Kulczyk Foundation, "Dojrzeć do praw" dla Fundacji Orange oraz “Młodzi i Muzyka” dla Biletomat.pl założyły pracownię badawczą Empowermind.

Od roku 2021 odpowiadały za projektowanie i realizację badań w firmie badawczo-rozwojowej Ciekawość. W pracowni badawczej Empowermind będą dalej projektować i realizować badania społeczne i rynkowe, a także wspierać klientów w tworzeniu strategii marek i komunikacji w oparciu o dane i insighty z badań.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wśród ich klientów znaleźli się m.in. Play, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Plan International, Watchout Studio, Opus Film, Canal+ i Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego.

Założycielki Empowermind związane były również z czołowymi agencjami badawczymi i ośrodkami naukowymi. Dr Anna Buchner z Instytutem Stosowanych Nauk Społecznych UW i Centrum Humanistyki Cyfrowej IBL PAN, Katarzyna Fereniec-Błońska z Kantarem i paryskim oddziałem Ipsos, Maria Wierzbicka-Tarkowska z Instytutem Stosowanych Nauk Społecznych UW i IQS.

Dołącz do dyskusji: Rusza agencja badawcza Empowermind

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edzia
Daje im rok na zderzenie się z realiami
odpowiedź
User
Szejker
Daje im rok na zderzenie się z realiami
One są sponsorowane przez zagraniczne korporacje, więc tak szybko nie upadną.
odpowiedź