Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa będą pracować dla spółki Enea
Agencje Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa wygrały przetarg spółki Enea na wybór firmy wspierającej spółkę w zakresie marketingu sponsoringowego i działań eventowych. Budżet wynosi blisko 12,4 mln zł.
Przetarg dotyczył świadczenia kompleksowej obsługi w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych w zakresie promocji marki Enea, promocji ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.
Oprócz wybranych agencji Berm, Silver Plate i Todo ofertę złożyło jeszcze oraz konsorcjum EventSystem i Estella.
W ramach świadczonej obsługi kompleksowej w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych wybrane agencje będą wykonywać usługi dostosowane do aktualnie prowadzonych przez spółkę działań i kampanii. Będą odpowiadać m.in. za przygotowywanie koncepcji, organizację i kompleksową realizację eventów skierowanych do klientów z segmentu B2C i B2B, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy.
Zajmą się również wsparciem realizacji działań spółki z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.
Łączny budżet zawartych kontraktów ma wynieść 12,39 mln zł. Umowa zostanie zawarta na 2 lata.
Dołącz do dyskusji: Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa będą pracować dla spółki Enea