Energooszczędne pralki w kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”
Wystartowała druga odsłona kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”. W drugim kampanijnym spocie zobaczymy energooszczędne pralki.
To kontynuacja kampanii Samsung, w której marka prezentuje inteligentne urządzenia AGD, z którymi będziemy gotowi na wszystkie życiowe zmiany i nie tylko. W tej części kampanii zobaczymy spot o pralkach AI EcoBubble, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby w codziennym życiu.
Działania komunikacyjne obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.
Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.
Równocześnie rozpoczęła się promocja cashback Samsung na wybrane pralki i suszarki oraz szafy odświeżające. W tej odsłonie konsumenci mogą uzyskać aż do 1500 zł zwrotu za zakup zestawu.
Dołącz do dyskusji: Energooszczędne pralki w kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”