SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EnterAd - PMPG startuje z biurem e-reklamy tematycznej

Platforma Mediowa Point Group uruchomiła EnterAd, biuro sprzedaży reklamy internetowej specjalizujące się w obsłudze serwisów z wąskich kategorii tematycznych. Kieruje nim Benita Jakubowska-Antonowicz.

Oferta EnterAd obejmuje obecnie dwie zasadnicze kategorie: HoReCa i logistyka. W pierwszej znajduje się kilkanaście stron związanych z branżą hotelową, restauracyjną i spożywczą (hotelinfo24.pl, napoje.pl, spozywka.pl, horecainfo.pl, detalinfo.pl, gastropolia.pl, foodserwis.com, gastrowiedza.pl, e-hotelarz.pl, e-restauracja.com, irh.pl, e-hotelarz.pl), a w drugiej - ponad 30 serwisów (logistykawpolsce.pl, czasopismologistyka.pl, e-logistyka.pl, easylogistyka.com, espedytor.pl, dobralogistyka.pl, viabox.pl, etransport.pl, 4trucks.pl, logistyka.net.pl, rynek-kolejowy.pl, rynekinfrastruktury.pl, pracujwlogistyce.pl, bizneslogistyka.pl, spedycje.pl, transportuj.com.pl, spedytor.biz, logistyczny.com.pl, forumtransportu.pl, nm.pl, poland-transport.eu, truckauto.pl, motobudowa.pl, eprzewoznik.pl, tsl-biznes.pl, infrastruktura.elamed.pl, pgt.pl, pracatransport.pl, logistykafirm.com, eutransport.pl, logistica.pl, firmatransportowa.pl).

Działalnością EnterAd zarządza Benita Jakubowska-Antonowicz, która odpowiada w PMPG za rozwijanie źródeł przychodów z nowych mediów. - Nasza oferta jest skierowana do klientów operujących na rynkach niszowych i umożliwia im bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów - opisuje. - Do końca tego roku planujemy uruchomienie czterech kolejnych kategorii - dodaje.

PMPG uzasadnia, że uruchomienie EnterAd to odpowiedź na postępującą defragmentaryzację rynku reklamy internetowej i rosnące zainteresowanie klientów ściśle i wąsko sprofilowanymi grupami dotarcia. Firma podkreśla, że kampanie realizowane w wyspecjalizowanych sieciach branżowych docierają do osób na co dzień pracujących i zajmujących się określonym rynkiem, co dla marketerów oznacza efektywniejsze wykorzystanie ich budżetów reklamowych.

Dołącz do dyskusji: EnterAd - PMPG startuje z biurem e-reklamy tematycznej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TL
Zakladam sie ze Benita z tym dotrwa zaledwie do wrzesnia i tyle bedzie z tego interesu, biorac pod uwage jej dotychczasowe dokonania
odpowiedź